Gelişen bilim ve teknoloji, önceleri ancak hayal edilebilen bazı konuları, bugün bizlerin günlük kullanımına sunuyor. Ryodoraku?da işte bu tanıma tamıtamına uyan son teknoloji ürünü bir check-up sistemi. Daha açık söylemek gerekirse, bu sistemle taranan kişide sadece o esnada bulunan fonsiyonel bozukluklar değil, tedavi edilmediği takdirde ileride karşılaşabileceği sağlık sorunlarını da saptamak mümkün!

Ryodoraku sisteminin temelleri 1950?li yılların başlarında japon araştırmacı ve bilim adamı Dr.Yoshio Nakatani?nin yaptığı çalışmalara dayanıyor. Nakatani cilt üzerinden bir takım elektrofizyolojik ölçümler yaparak çeşitli hastalıkları hasta ile konuşmadan teşhis edebildiğini farkediyor. Daha sonra Vitabsk Üniversitesi ve Belarus Medikal Akademisi?nin ortak çalışması ile bugün kullandığımız ?Segmenter Neurofonksiyonel Diagnosis? ortaya çıkıyor.

Ryodoraku ile vücudunuzdaki şu andaki sorunları ve ileriye dönük tehditleri taramak yaklaşık 20 dakika sürüyor. Tarama işlemi hastaya herhangi bir rahatsızlık yada acı-ağrı oluşturmuyor. El ve ayak bileklerindeki 24 noktadan özel bir prob vasıtası ile yapılan ölçüm daha sonra bilgisayar tarafından işlenerek kişinin sağlığı hakkında çok değerli bilgiler veriyor.

Hazırlanan sonuç sayısal ve grafik olarak sunulabildiği gibi iç organlarıda içeren bir vücut çizimi üzerinden rekli olarak takip edilebiliyor. Bu gösterimde kişinin şu anki ve (tedavi edilmezse) gelecekteki sağlık durumu saptanıyor. Tedavinin ilerleyen safhalarında alınacak ölçümlerle tedavi öncesi, esnasında ve sonrası durumu kıyaslamak, böylece tedavinin seyrini dijital olarak takip etmek mümkün oluyor.

Ryodoraku sistemi sadece check-up yapmakla kalmıyor, aynı zamanda çıkan sağlık sorunlarının tedavisi için farklı tedaviler de sunuyor. Bu tedavi seçeneklerinden en önemlisi akupunktur. Ryodoraku sistemi ile belirlenen akupunktur noktaları uyarılarak kişinin şuanki ve potansiyel sağlık sorunları tedavi edilebiliyor. Akupunktur dışında fitoterapi (şifalı bitkilerle tedavi) de sistemin seçenekleri arasında. Yapılan ölçüm sonuçlarına göre sistem kişiye gerekli bitkisel ilaçların bir reçetesini de sunuyor.

Tüm bunların dışında Ryodoraku meridyen masajı, başkallarını etkileyebilme kaabiliyeti olarak bilinen aura gücü belirlenmesi ve çakra durumu hakkında da bilgi verebiliyor.

Ryodoraku check-up sisteminin hakkında çok kıymetli bilgiler verdiği bir başka sistem de omurga. Ense kökünden kuyruk sokumuna kadar tüm omurga ve omurgadan çıkan sinirler hakkında çok detaylı bilgi verebiliyor. Böylece boyun, bel ve sırt ağrılarına yol açan fıtık gibi çok önemli hastalıkların seviyesi hakkında kesin bilgi sahibi olunuyor ve tedavi buna göre planlanabiliyor.

1950?li yıllarda Dr.Nakatani?nin basit ölçümleri ile başlayan sistem, günümüzün modern teknolojisi ile tıp alanında çok önemli bir noktaya gelmiş bulunmakta. Hem mevcut şikayetlerinizin değerlendirilip tedavi edilebilmesi hem de henüz ortaya çıkmamış, ilerisi için tehdit oluşturan durumların teşhisi ve tedavisi için mutlaka bugün 20 dakikanızı ayırın.